Rezultati kvantitativnog dela istraživanja
Matematički fakultet?



Profesija nastavnika zahteva celoživotno obrazovanje i usavršavanje. Nastavnik mora biti spreman da prati naučno tehnološki napredak, da unapređuje nastavu u skladu sa potrebama društva. Ministarstvo prosvete u saradnji sa Zavodom za unapređenje vaspitanja i obrazovanja donelo je pravilnik o stalnom stručnom usavršavanju i sticanju zvanja nastavnika, vaspitača i stručnih saradnika („Sl.glasnik RS“, br. 14/2004 i 56/2005).Po odredbama tog pravilnika nastavnik je dužan da pohađa sto časova programa u toku pet godina koji mogu biti izborni ili obavezni. Neophodno je da nastavnik unapređuje svoja znanja, veštine, kompetencije, metodološki pristup kao i da prati, usvaja I primenjuje savremne načine unapređiavanja nastave.Prilikom stručnog usavršavanja nastavnici se uglavnom oslanjaju na relevantne institucije. Ovom prilikom ispitivan je stav nastavnika prema Matematičkom fakultetu kao instituciji koja može da im pruži adekvatnu podršku kada je reč o upotrebi informacionih tehnologija u nastavnm procesu.
Rezultati su sledeći: 41% nastavnika smatra da Matematički fakultet nije najbolje rešenje kada je reč o stručnom usavršavanju iz oblasti informacionih tehnologija dok je 59% nastavnika izrazilo pozitivan stav prema Matematičkom fakultetu.