Rezultati kvantitativnog dela istraživanja
Računari kao pomoć pri rešavanju domaćih zadataka
U ovom delu istraživanja nastavnici su se izjašnjavali u kojoj meri zadaju domaće zadatke koji zahtevaju korišćenje računara.
Nalazi
Drugo anketno pitanje:Zadajem domaće zadatke koji zahtevaju korišćenje računara:
a) nikad
b) povremeno
c) Često
Iz ogovora na prethodno pitanje proistekao je histogram:
S obzirom da je 34% ispitanika odgovorilo sa “nikad”, 47% je odgovorilo sa “povremno”, a 19% sa “često”, uočava se izuzetna procentualna sličnost sa predhodnim pitanjem. Na osnovu grafikona nameće se hipoteza, da su prethodna dva pitanja korelisana, sto će kasnije biti i testirano. Takođe na osnovu predhodna dva grafikona, može se zaključiti da rasploživost resursima, tj opremljenost škola informacionim tehnologijama u mnogome nema značaj za unapređivanje nastve upotrebom računara.
Na osnovu statističkih izračunavanja utvrđeno je da Pirsonov koeficijent korelacije za predhodna dva pitanja iznosi: ρ=0,384 a P<0.05. Na osnovu ovakvog koficijenta zaključujemo da je reč o slaboj pozitivnoj krelaciji. Koeficijent determinacije iznosi 0,15.Ovim je prva hipoteza dokazana.
Istraživanje
Kratak pregled istraživanja
Kvantitativno istraživanje
Rezultati istraživanja-Računari u nastavi
Rezultati istraživanja-Računari kao pomoć pri rešavanju domaćih zadataka
Rezultati istraživanja-tehničke mogućnosti za uvođenje računara u nastavni proces
Rezultati istraživanja-Stav nastavnika o upotrebi računara u nastavi
Rezultati istraživanja-Matematički fakultet kao releveantna ustanova za stručno usavršavanje nastanika
Kvalitativno istraživanje
Rezultati kvalitativnog dela istraživanja